niedziela, 13 listopada 2016

Tytułem wstępu

Od jakiegoś czasu planowałam założyć bloga, ale zawsze znajdowałam jakąś wymówkę. Nigdy też do końca nie wiedziałam co bym chciała tu pisać i jaką tematykę poruszać.

W sumie to nadal nie jestem przekonana co powinnam tu napisać, ani czy dobrze robię zakładając tego bloga. Mam nadzieję, że tak. :) Może to mnie jakoś zmotywuje to pisania pracy inżynierskiej - którą bądź co bądź powinnam mieć już napisaną. Kibicujcie mi :)

Czy wiem o czym chcę się z Wami w tym blogu dzielić? Po części tak, po części nie. Wiem, że chciałabym podzielić się z Wami moim gustem filmowym, serialowym, może kosmetycznym, sama nie wiem. Jest dosyć typowy, niektórzy by powiedzieli, że nie mam się czym chwalić, że oglądam filmy z oczywistym zakończeniem, tandetne i głupie. Może i komedie romantyczne takie są, ale co innego może oglądać Niepoprawna Romantyczka?

Mam nadzieję, że uda nam się wypracować wspólny język i za jakiś czas będziemy się wspólnie dzielić opiniami na różne tematy - tylko muszę się obronić :D

Miłego wieczoru


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz