wtorek, 22 listopada 2016

Ziaja - kozie mleko nawilżanie

Hej,
dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat produktu z Ziai: Kozie mleko nawilżenie krem 1 - cera sucha, skłonna do zmarszczek. 
Grafika ze strony producenta
Wg producenta, powinno się stosować ten krem na dzień. Sprawdza się jako baza pod makijaż. Tego jednak wam nie powiem, ponieważ stosowałam ten krem na noc i  powiem Wam że daje on niesamowite nawilżenie. Skóra jest rano miękka, przyjemna w dotyku, a my czujemy się dobrze.

Po stosowaniu tego kremu na noc zauważyłam wyraźną poprawę skóry twarzy. Mam ją mniej podrażnioną, nie jest tez już tak bardzo podatna na suche powietrze w domu czy niskie temperatury. Zniknęły mi też w dużym stopniu brzydkie czerwone plamy pod oczami - najprawdopodobniej powstałe przez wysuszenie naskórka i suche powietrze. Moja skóra ma więcej blasku i wygląda na odżywioną.

Nie mam cery typowo suchej, tylko raczej mieszaną/normalną jednakże moje policzki są ekstremalnie suche. Ten krem dał im super nawilżenie. Pachnie trochę chemicznie, jednakże nie jest to zły rodzaj chemicznego zapachu. Dobrze się rozprowadza na skórze. Jest bardzo wydajny, nie trzeba go dużo nakładać na twarz. Opakowania są trwałe i poręczne. Można go zabrać zarówno na wyjazd (także do samolotu), do torebki na codzień, jak i przechowywać na półce w łazience. Pudełeczko jest stabilne, nie przewraca się - tak jak inne kremy w tubkach.

Zawiera substancje aktywne takie jak: filtry UVA/UVB organiczne, kompleks składników koziego mleka, prowitamina B5 (D-panthenol), witamina A, witamine E. Jednakże nie znalazłam składu chemicznego na moim opakowaniu.

Dodatkowo jeśli chodzi o cenę jest bardzo przystępna dzięki czemu każdy może sobie pozwolić na ten produkt. Jest to duża zaleta tego produktu - ponieważ nie każdego stać na profesjonalne, drogie marki. Nie używałam pozostałych produktów z tej serii, ale jeżeli są tak samo dobre jak ten krem to z chęcią je wypróbuję.

Ostatecznie oceniam ten krem jako 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz