czwartek, 22 grudnia 2016

ShinyBox - grudzień 2016

Hej Wam,

Wczoraj moja siostra odebrała moją paczuszkę, a dzisiaj ja ją przechwyciłam i się nią Wam pochwalę. :D

Powiem Wam, że to jest mój pierwszy box z tej "marki", a zachęciła mnie do kupna nazwa pudełeczka "All i want for christmas is ShinyBox", Może wydaje się wam to głupie, ale generalnie ta piosenka co święta się za mną ciągnie i ją uwielbiam. Natomiast jestem bardzo pozytywnie zaskoczona pudełkiem. Wiele komentarzy na temat Shinybox i beGlossy było bardzo negatywnych. Koniec końców doszłam do wniosku, że może warto spróbować. Zaryzykowałam i nie żałuję. Otwierając pudełko czuło się zapach świąt. Wszystko pachniało grzanym winem. Niesamowity zapach.

Na początek to co mnie zachwyciło i zaskoczyło najbardziej. Mieszadełko - Zestaw składników do wykonania kosmetyków DIY. No jestem pod wrażeniem, tego jeszcze nigdy nie było a jestem ku naturalnym kosmetykom bardzo pro. Zestaw zawiera 5 elementów, z których można wykonać samodzielnie m.in. balsam do ciała, balsam do ust, peeling malinowy, Maseczkę do włosów lub serum olejowe. Do paczuszki dołączona jest karteczka z recepturami na poszczególne produkty. Jestem bardzo zadowolona - zobaczymy jak mi wyjdzie tworzenie samodzielnych kosmetyków. Może przerzucę się tylko na takie? :D
Cena sugerowana przez producenta: 30 zł

Dalej, trzymając się naturalnych kosmetyków, był olej naturalny ze słodkich migdałów z BioOleo. Mi akurat przypadł taki - trafić jeszcze można było na oleje z marula, avocado, nasion marchwi, macadamia i jojoba. Olej ze słodkich migdałów mam w domu i bardzo lubię. Z tej firmy nie kupowałam. Zobaczymy, który mi bardziej przypadnie do gustu.
Cena sugerowana przez producenta: 60 zł (strasznie dużo!!!)

Tak jak na początku wszystko pachniało grzanym winem - było to spowodowane dołączeniem do pudełeczka opakowania świec zapachowych - Bispol. To podgrzewacze, natomiast zapach mają nieziemski, świąteczny.
Cena sugerowana przez producenta: 4 zł

Wracamy do pielęgnacji. Kolejnym produktem była keratyna w płynie do włosów firmy Prosalon Professional. Nie spotkałam tej marki w żadnej z drogerii. Zobaczymy co robi i czy faktycznie wzmocni moje wypadające i łamliwe włosy. Oprócz keratyny można było jeszcze dostać jedwab w płynie, dwufazową odzywkę nawilżająca lub mleczko intensywnie nawilżające.
Cena średnia sugerowana przez producenta: 12 zł

Kolejnym produktem do pielęgnacji jest krem ekstremalny dla sportowców SPF 50 marki Farmona. Mi osobiście ta firma nie przypadła kiedyś do gustu, zobaczymy co będzie z tym kremem. Podobno ma wytrzymywać nawet przy 20-sto stopniowych mrozach. Co prawda sportowcem nie jestem, ale jeżeli ma działać na takich mrozach to i tak się przyda. Zastanawiam się tylko, czy taki filtr zimą jest faktycznie aż tak potrzebny.
Cena sugerowana przez producenta:11,50 zł

Przechodzimy teraz do części makijażowej. Na pierwszy rzut - Mascara ZOOM LASH Extreme Black marki Perfect Beauty by Ados. Tu też marka całkowicie mi nie znana. Sama z siebie tuszów do rzęs nie używam, więc produkt ten trafi do którejś z moich przyjaciółek.
Cena sugerowana przez producenta: 6,30 zł

Dalej był lakier Vinyl Nail Polish by Constance Carrol, u mnie w kolorze 81. Bardzo ładny brudny róż, z mnóstwem kolorowych drobnych brokatowych drobinek. Po prostu piękny.
Cena sugerowana przez producenta: 6,30 zł

Ostatnim produktem było możnaby powiedzieć suplement diety - Len mielony firmy Oleofarm. Można go też wykorzystać do przygotowania domowych maseczek do włosów lub twarzy. Nigdy nie miałam czegoś takiego. Może macie jakieś sprawdzone i dobre przepisy co zrobićć można z tego produktu. Jeśli tak, to dajcie znać.
Cena sugerowana przez producenta: 8,50 zł

To by było na tyle. Mnie pudełko bardzo się spodobało, nie wiem jak Wam? :D Jeśli chcecie się na nie skusić, to z tego co widziałam na stronie nadal można je kupić. Ja jestem tym pudełeczkiem zachwycona i  nie mogę się doczekać co będzie w następnym. Tak więc zachęcam do wejścia na stronę i zobaczenia oferty ShinyBox - bo z tego co widzę, to warto :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz