niedziela, 5 lutego 2017

Z pazurem w nowy tydzień

Hej,
Jak co niedzielę, przychodzę do Was z propozycją paznokciową na nadchodzący tydzień. Tym razem będzie szklanka elegancji, kieliszek szyku, łyżeczka brawury i kropla "tego czegoś". No właśnie...
Innymi słowy prosty szyk i elegancja, która jednocześnie pokazuje, że jesteśmy pewnymi siebie, świadomymi kobietami, które z wysoko podniesioną głową stawają na przekór przeszkodom - czyli jak w moim przypadku sesji ciąg dalszy.
Zapraszam Was więc na dzisiejsze paznokcie.




Wzorek łatwy do wykonania, nawet dla takiego nieudolnego człowieka jak ja.


Wykorzystałam lakiery:

  • Miss Sporty Lasting Colour Up To 7 Days w kolorze 465
  • Miss Selene w kolorze 160
  • Golden Rose Paris w kolorze 78
Oprócz tego klasycznie wykorzystałam odżywkę z Pirolamu, utwardzacz z Wibo oraz oliwkę na skórki z Eveline Cosmetics.


I kilka jeszcze zdjątek, tego co mi wyszło. Złoty wzorek wykonałam zwykłą wykałaczką - nie posiadam (na razie) sony i tego typu dodatków.





Lubicie takie połączenia? Czerwień z czernią? W tym wypadku ta czerń wygląda jak granat. Ciekawe zjawisko - na prawdę. 
Wolicie tego typu ozdoby, czy najzwyklejsze jednobarwne paznokcie?

Miłego wieczoru
Niepoprawna Romantyczka

P.S. Pamiętacie moje poprzednie paznokcie? Te żółte? Uważajcie na tamten lakier z Cuccio Colour. Nie wiem jak inne lakiery się zachowują, ale po nim mam po prostu żółtą płytkę paznokciową. Zabarwił mi pomimo tego, że położyłam pod niego odżywkę, a z tego co czytałam, nie jestem pierwszą osobą która zaobserwowała to zjawisko. Tak tylko cobyście wiedziały na przyszłość.

2 komentarze:

  1. Ja mam lakier cuccio tylko fioletowy i nie miałam tego problemu. Co do wzoru to podoba mi się połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powiem Ci, że specjalnie zainteresowałam się tym tematem i z tego co wyczytałam, tylko z żółtym kolorem w wypadku tych lakierów jest problem. Może jakieś wadliwe dostałyśmy, albo po prostu receptura tego koloru wymaga jeszcze dopracowania.
      P.S. Fioletowy - zazdroszczę <3

      Usuń