niedziela, 29 stycznia 2017

Paznokcie na sesję

Hej,
Jak zapewne wiecie (lub tego doświadczacie) studenci zaczęli już, zaczynają lub w najbliższym czasie zaczynać będą sesję. Pomyślałam więc, że może na paznokciach też możnaby dać coś - tematycznego.




Po za tym wpadłam na pomysł, że możnaby odbić sobie ściągi na paznokciach - no przecież nikt nie patrzy studentkom co na tych paznokciach właściwie mają :P Wystarczy mieć wystarczająco długie paznokcie i tyle. Może matowy top, aby się bardzo nie rzucały w oczy.


Wiem, że rozdzielczość nie powala, ale w rzeczywistości na prawde to wyraźnie i ładnie powychodziło.


Bohaterem tego tygodnia będzie kanarkowożółty lakier z Cuccio Colour. Powiem Wam szczerze - że trochę się zawiodłam na tym lakierze. W internecie poczytałam trochę o tej firmie i wszyscy byli zachwyceni. Jednak, żeby pokryć paznokcie tak "w miarę" potrzebowałam 3 warstw lakieru, a i tak nie do końca ciekawie to wyszło... .

No i obowiązkowo logo uczelni - oczywiście w lustrzanym odbiciu - bo przecież nie pomyślałam, aby wydrukować jako odbicie lustrzane. Iga - ogarn.

Pozostali bohaterzy bez zmian:
       * odżywka Pirolam z ceramidami
       * utwardzacz Wibo
       * Argan Elixir do skórek Eveline Cosmetic

A Wy jak nastawienia przed sesją? Jak przygotowania? Może macie jakieś sposoby na szybką i efektywną naukę? Może tak jak ja robicie wszystko aby jej uniknąć?

Tak czy inaczej, życzę Wam powodzenia na egzaminach, miłego wieczoru i przespanych nocy.
Niepoprawna Romantyczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz