piątek, 6 stycznia 2017

My Asia - kosmetyki azjatyckie HAUL

Hej, dzisiaj krótko o tym, co zakupiłam sobie przez stronę MyAsia.

Myślę, że wszyscy już poznali się na jakości kosmetyków z drugiej strony globu, lub tak jak ja własnie zaczynają tą przygodę. Właśnie dlatego zdecydowałam się na małe zakupy. Niestety mój budżet kosmetyczny nie zawiera się w takich kwotach, za jakie sprzedawane są tamtejsze kosmetyki, ale udało mi się w końcu zamówić to, na co chorowałam od 2 miesięcy: Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling.
Tak więc paczkę odebrałam wczoraj na poczcie. Były w niej wszystkie produkty plus 2 próbki. Zamówienie nie było duże, ale jest w nim dokładnie to co chciałam. No może z paroma wyjątkami, bo nie mieli ich na składzie.



Zaczynając od najważniejszego: Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling. Dużo osób polecało ten peeling jako najlepszy spośród wszystkich tego typu produktów. No cóż zobaczymy za 2 tygodnie :) Cena jest spora, jeśli porównujemy ją z konkurencyjnymi produktami z Europy. Mam nadzieję jednak, że przekłada się na jakość, bo wyglądem już mnie zachwycił. Wygląda po prostu uroczo.
Cena produktu: 37,99 zł

No i maseczki z serii Juicy Mask Sheet. U mnie Blue Berry i Pomegranate :) Maseczki są w płacie, ufam że będą znakomite.
Cena produktu: 9,99 zł  -> teraz na promocji za 9,49

Dostałam jeszcze próbki produktów: Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel oraz Holika Holika Smooth Egg Skin Peeling Gel, którego nie znalazłam u nich w ofercie. Może dopiero się pojawi. Jestem bardzo ciekawa tego produktu.

A Wy jakie produkty azjatyckie chcielibyście kupić?
Dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz