wtorek, 17 stycznia 2017

Pazurki, pazurki

Hej,
dzisiaj króciutko o nowych kolorkach na paznokciach.



 A więc co mam na paznokciach:


Odżywka Pirolam z ceramidami
Lakier Safari fioletowy
Lakier Golden Rose Paris nr 63
Lakier Constance Carroll nr 81
Utwardzacz do paznokci Wibo

Oczywiście na końcu zastosowałam odżywkę na skórki Argan Elixir z Eveline Cosmetics.



Chciałam zobaczyć jak będzie lakier z Constance Carroll wyglądał na innej bazie kolorystycznej niż on sam. Powiem Wam, że na fioletach i takim głębokim karmazynowym, ciemnym odcieniu prezentuje się nawet lepiej niż dobrze.
Na każdym paznokciu mam 2 warstwy lakieru. Na małym i kciuku ten sam kolor, na serdecznym i wskazującym ciemna baza kolorystyczna i Constance Carroll, na środkowym tylko Constance Carroll.
Końcowy efekt prezentuje się nawet, nawet.


A Wy jakiej firmy lakiery lubicie najbardziej? Spotkałyście się wcześniej z Constance Carroll, bo dla mnie to był wiecie: Ten Pierwszy Raz :)

Miłego wieczoru:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz