sobota, 7 stycznia 2017

NIVEA - żel do mycia twarzy cera mieszana i normalna

Hej, 
dzisiaj pora na recenzję Żelu do mycia twarzy NIVEA dla cery normalnej i mieszanej. 



Zacznijmy od tego co producent nam przekazuje i obiecuje:
Żel jest wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ, dzięki czemu głęboko oczyszcza i zapewnia optymalny poziom nawilżenia oraz odświeża skórę dzięki orzeźwiającej i łagodnej formule. Po jego użytkowaniu skóra ma wyglądać na głęboko oczyszczoną i odświeżoną, oraz zdrowo i pięknie :)

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Acrylates Copolymer, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Nelubium Speciosum Flower Extract, Panthenol, Propylene Glycol, Lauryl Glucoside, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Polyquternium-10, Benzophene-4, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool, Cinnamyl Alcohol, Parfum, Cl 42090, Cl 16035

Dobra - nie jestem znawcą, ale wiem, że skład na kolana nie powala. Nie ma jednak się co oszukiwać - drogeryjny produkt to jest przecież. Oceńmy go więc :)

Dostępność i cena: 5/5
Można go dostać chyba w każdej drogerii i wielu hipermarketach. Nie posiada też wysokiej ceny. Ponadto marka Nivea często występuje na promocjach więc w tej kategorii same plusy.

Opakowanie i wydajność:
5/5
Solidna tubka, półprzeźroczysta, dzięki czemu dobrze widać ile produktu zużyłyśmy, ile go jeszcze zostało. Nie wylewa się, ma dobre zamknięcie - chyba na klik można go nazwać. Opakowanie kompatybilne, dobrze się trzyma w ręce. Sprzyja wygodnej, łatwej aplikacji produktu. Dodatkowo jest bardzo wydajny. Stosuję go rano i wieczorem, codziennie. W sumie wystarczył mi na ok. 3 miesiące.

Zapach i konsystencja: 5/5
Konsystencja jest typowo żelowa - w końcu to żel. Nie jest bardzo gęsta ale nie jest też bardzo lejąca. Taka idealna. Jeśli chodzi o zapach - to jest to można powiedzieć typowy zapach firmy Nivea. Delikatny, łagodny. Zdecydowanie nie drażni. Nie utrzymuje się też na skórze - co jest atutem, bo nie wszyscy przepadają za zapachem produktów tej marki. Mi się podobra - to taki zapach czystości i świeżości.

Co najważniejsze - ocena działania: 4/5
Ujmę to tak - to nie jest produkt powalający na kolana, jeżeli będziemy patrzeć na niego z perspektywy wyższej klasy produktów, jednak jak na produkt drogeryjny uważam go za rewelacyjny. Na prawdę. Po jego użyciu ma się wrażenie jakiej świeżości i czystości na twarzy - po prostu. Nie spotkałam się też z efektem napięcia twarzy, wręcz przeciwnie, skóra jest po nim miękka i czysta. Produkt pozostawia na skórze - w sumie nie wiem czy pozostawia, ale wrażenie takie jest - jakby warstwę ochronną wodno-nawilżającą. Pamiętam, że po pierwszym użyciu byłam w całkowitym szoku z tego powodu. Bardzo na plus.

Inne:
Poczytałam sobie jakie opinie o tym produkcie mają inne osoby i powiem wam że byłam w lekkim szoku, że było wiele bardzo negatywnych opinii. Wyłapałam 2 istotne informacje, które uważam, że powinnam uwzględnić, pomimo że u mnie one nie wystąpiły - tudzież nie były problemem. Pierwsza rzecz: "Produkt się nei pieni". W sumie to jakoś wywołało to uśmiech na mojej twarzy. Jest to informacja prawdziwa, żel ten nie pieni się, albo raczej nie pieni się bardzo, ale wg mnie to nie jest zły efekt. Mam wrażenie, że dzięki temu jest w nim mniej tych złych chemicznych substancji a formuła przy myciu jest delikatna i wodnista. Drugą cechą o której pisałyście jest fakt, że podrażnia oczy. U mnie to nie wystąpiło, ale że w wielu wpisach to odnotowałam, warto o tym wspomnieć. No i jeszcze jedna rzecz - wiele osób pisało, że dobrze zmywa makijaż. Nie używałam tego żelu do zmywania makijażu - pozostawiam to produktom ku temu dedykowanym, ale jest to ciekawa alternatywa "na szybko".

Podsumowując żel ten jest bardzo dobrym produktem do pielęgnacji skóry twarzy. U mnie sprawdził się niesamowicie. Osoby mające wrażliwe oczy lub skórę okolic oczu powinny z tym produktem uważać. Jeśli spytacie czy wrócę do tego produktu - odpowiedź jest prosta ... TAK!

Ostateczna nota: 4,5/5

A u Was jak sprawdził się ten produkt? Może wolicie inne formuły: mydełka, pianki?
Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz